woensdag 5 januari 2011

Welkom

Geachte gast,

Ik ben vereerd met uw bezoek aan mijn nieuwe website. In deze dwaze tijden van brievenbuspissers en peroxidezeikers acht ik het van groot belang dat de Verstandige Mens van zich laat horen. Daarom presenteer ik middels dit medium mijn uitgekiende Life Coachingsprogramma. Dit programma, dat het resultaat is van meer dan vijftien jaar internationale studie en ervaringsdeskundigheid, heeft als hoofdbestanddeel een buitengewoon effectief dieet. Want u moet weten: de maag maakt de mens. Alles wat wij binnen krijgen vormt ons. Ons lichaam en onze geest. Functioneert ons lichaam uitstekend, dan werkt onze geest uitstekend. Laat u ook niet afleiden en afschrikken door ene Dr. Frankenstein die over een week of twee weer met een nieuw dieetboek komt, hij maakt een monster van u. Een wezensvreemd monster. Ik maak van u een Waardevol Mens, een Mens in contact met zichzelf en de wereld om hem heen.

Met hartelijke groet,

Professor Doctor Komanov.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten