dinsdag 18 januari 2011

Broken Hope

11.00 Beginnen met het project Broken Hope.

Matterhorn, Lunetten, Utrecht 2011

Kaap de Goede Hooplaan, Utrecht 2010
Een gezond mens is iemand die goed eet en creatief is. Om uw creativiteit te ontwikkelen stel ik u het Broken Hope project voor. Kijkt u eens om u heen in de wijk en in de stad of dorp waar u woont. Als u daar de discrepantie tussen de straatnaambordjes en de plaats waarnaar zij verwijzen kunt benoemen bent u op de goede weg. Een voorbeeld uit mijn eigen leefomgeving ziet u hierboven. Matterhorn en Kaap de Goede Hoop, twee plaatsen die ik niet associeer met een verlopen straatje in een bloemkoolwijk en een steeg van tien meter lang in een woonwinkelcentrum. Maar wij, creatief geïnspireerden zullen ons opwerken tot de Olympus, alwaar wij slanke goden en Godinnen zullen zijn:

Olympus, Lunetten, Utrecht 2011

Doet u dit nu eens zelf en laat u mij uw foto's zien.
16.00 Middageten: Roti kipfilet speciaal kopen bij Surinamer bij u in de buurt. Tien blikjes Fernandes naar keuze erbij drinken.
17.00 Beginnen met avondeten klaarmaken.

1 opmerking:

  1. Ik wil niet flauw zijn, maar ik zie toch wel enige gelijkenis tussen de Matterhorn in Lunetten en de Matterhorn in Zermatt. Zie hoe fier het rechterappartementengebouw de lucht doorklieft met zijn scherpe punt!

    BeantwoordenVerwijderen